A “Vásárlók kedvence 2021 – Legjobb új termék” program díjátadó ceremóniájára, melynek célja a 2020 januárja és 2021 májusa közötti időszakban a cseh piacon legjobb teljesítményt elérő újdonság díjazása volt, június 17-én került sor. A nyertes termékek egy, a Nielsen Ügynökség által végzett 4000 fős exkluzív reprezentatív kutatás alapján lettek kiválasztva.

Logo Volba spotebitel 2021

Új Hamánek húsos-zöldséges bébiételünk a bébiétel kategóriában ért el magas értékelést fogyasztóinktól. 


“A vásárlói díjak mindig is nagyon motiválóak számunkra. A koronavírus-járvány nehézségei ellenére tudtuk fejleszteni termékeinket és reagáltunk a vásárlói igényekre is. Számos kollégánk lelkiismeretes munkája van e díj mögött, megérdemlik minden elismerésünket” – mondta Michal Panocha, a marketing részleg vezetője.


A versenyt szervező Atoz Vállalat a nyertes termékeket televízión, nyomtatott és online médián keresztül, bevásárlóközpontokban és tömegközlekedési eszközökön is reklámozni fogja ebben az évben.